INFORMATIE VRAGEN

Veel gestelde vragen

- Waarom vraagt mijn printer steeds om een activatie code?

DC Print Pro.Net dient als administrator ingesteld te staan. Is dit niet het geval dan kunt u geen lint drukken.

Hoe kan ik DC Print Pro.Net administrator rechten geven?

Ga met de muis pointer naar het icon van DC Print Pro.Net en klik op de rechter muisknop. Er verschijnt een menu waar u kiest voor eigenschappen. Nu verschijnt er een nieuw venster waar het tabblad Compatbiliteit kiest. Hier zet u een vinkje. Dit programma als Administrator uitvoeren en klikt op de button Toepassen.

Uitvoeren als Administrator

Hoe kan ik speciale lettertype zoeken / typen?

Op de internet kunt u erg veel vinden o.a. deze site: hoejetypt.nl.

Zoek de letter die u wilt en u ziet de toets combinatie die u hiervoor moet gebruiken. Let op, als u de cijfers hiervoor intypt moet dat op de cijfers van het numeriek pad gebeuren!

Help mijn drukfolie scheurt steeds of blijft plakken.

De temperatuur van de printen zal te hoog staan. De normale stand is 10. Voor sprankelend goud en sprankelend zilver dient de temperatuur hoger gezet te worden. 14 is de hoogste stand en is soms bij oudere printers nodig omdat deze niet meer zo mooi drukken.

Mijn teksten komen scheef en de letters krom.

Dit kan meerdere oorzaken hebben:

  • U heeft het drukfolie er niet goed inzitten
  • De temperatuur van de printer staat te hoog
  • Het lint loopt niet door de geleiders
  • De veerspanning van de printer is defect (neem contact op)
Handleiding DC Print Pro.Net
Bekijk de Handleiding DC Print Pro.NET
TEAMVIEWER

Hulp op afstand

Wij geven tot 10 jaar support op de DC Lintenprinter. Is uw DC Lintenprinter aangesloten via een andere aansluiting dan een rechtstreeks aangesloten USB kabel ( USB A naar B) dan valt deze buiten de support en zullen wij hier de gebruikelijke kosten voor rekenen.
Indien u recht heeft op gratis support valt daar alleen een directe hardware storing van de
DC Printer onder. Voor alle overige support rekenen wij de gebruikelijke kosten.

Voor wat betreft de DC Lintenprinter kunt u gratis gebruik maken van de helpdesk voor storingen aan de DC Lintenprinter mits deze niet ouder is dan 10 jaar en op de juiste manier is aangesloten. Alle overige werkzaamheden zoals o.a. het verkrijgen van letters/symbolen, logo's in het programma zetten, Windows problemen etc. brengen wij de normale support kosten in rekening. Voor een herinstallatie van DC Print Pro.Net op een nieuw/ander systeem rekenen wij € 25,00 per installatie. Voor de online support brengen wij € 19,50 per 15 minuten in rekening met een minimum van 15 minuten.

Wij geven support op de DC Lintenprinter. Is uw DC Lintenprinter aangesloten via een andere aansluiting dan een rechtstreeks aangesloten USB kabel ( USB A naar B) dan valt deze buiten de support en zullen wij hier de gebruikelijke kosten voor rekenen.

Indien u recht heeft op gratis support valt daar alleen een directe hardware storing onder. Voor alle overige support rekenen wij de gebruikelijke kosten.

Voor wat betreft de DC Lintenprinter kunt u gratis gebruik maken van de helpdesk voor storingen aan de DC Lintenprinter mits deze niet ouder is dan 10 jaar en op de juiste manier is aangesloten.

Alle overige werkzaamheden zoals o.a. het verkrijgen van letters/symbolen, logo's in het programma zetten etc. brengen wij de normale support kosten in rekening.
Voor een herinstallatie van DC Print Pro.Net op een nieuw/ander systeem rekenen wij € 25,00 per installatie.
Voor de online support brengen wij € 19,50 per 15 minuten in rekening met een minimum van 15 minuten.

Met ingang van 25-05-2018 is het zo dat als u dit bestand download en de inlogcode aan ons bekend maakt, u automatisch akkoord gaat met onze bovenstaande voorwaarden, onze algemene voorwaarden en onze  verwerkingsovereenkomst (wet AVG)